Izstādē Rīdzenes ielā aicina ielūkoties modes vēsturē caur Marc O'Polo reklāmu fotogrāfijām

2019.03.22.

No 22.marta līdz 3.aprīlim Rīdzenes ielā aplūkojama foto izstāde, kurā var aplūkot, kā 50 gados ir mainījusies mode, modeļi, aktieri un fotogrāfu redzējums. Aplūkojot 30 un vairāk gadus senus foto ar tā laika Marc O'Polo reklāmas sejām, apģērbu un stilu, ar tā laika must have -- varam novērot, ka viss jaunais ir labi aizmirsts vecais.

Foto izstāde ir gluži  kā neliels ceļojums pagātnē, pēc kura atgriežamies šeit ar svaigām idejām un iedvesmu šodienas modei, audumiem, piegriezumiem.

Kopš dibināšanas 1967. gadā zviedru uzņēmums Marc O'Polo ir uzticīgi sekojis savai zīmola vīzijai, kas paredz pārsvarā izmantot dabiskos materiālus, taču vienmēr iedzīvinājis to mūsdienīgā veidā. Uzņēmums stilu definē kā noteiktu iekšējās pārliecības līmeni – spēju pilnībā izbaudīt dzīves vienkāršo lietu skaistumu. Tā ir reti sastopama īpašība, ko uzņēmums dēvē par ziemeļvalstu greznību.